Armageddon Paintball Team
9400 Sopron, Magyarország
Armageddon Paintball Team Company Information
Általános információ
PAINTBALL
A játékhoz biztosítunk paintball fegyvert (Tippmann 98 Custom) illetve ruházatot, maszkot. Egyéni felszerelés használható, de ennek bemutatása kötelező.
18 év alatti személyek csak szülői engedéllyel vehetnek részt a játékon, melyet a játék megkezdése előtt kötelesek bemutatni, annak eredetiségét a szervező ellenőrizheti.
Kezdő csomag 4000Ft/Fő.
Ami tartalmaz 200 db lőszert,2 óra pálya használati díjat.
További lőszer vásárlása 2500ft/200db.
14 év alatti személyek csak is kizárólag a GYEREK PAINTBALL-on vehet részt!!!!!!A játékhoz biztosítunk paintball fegyvert (JT Splatmaster mini loaderrel) illetve ruházatot, maszkot. Ajánlott korhatár: 8évtől-99 korig. :) ;)
GYEREK PAINTBALL: 3000Ft/Fő.
Ami tartalmaza a teljes felszerelést {maszk,ruházatot és Markert}és2 óra pálya használati díjat.
5000 Ft / 500 db festék patront
Játékra való jelentkezés minimum 6 fő!!!!
Jelentkezni lehet: 06 20 399 4516 telefonszámon.
Alapvető Etikai és Játékszabályok
A legelső és legfontosabb szabály SOHA NE JÁTSZ MASZK NÉLKÜL! Ennél igazán nincs is fontosabb.
Azért kezdjük az elején:
Lehetőleg ne késs el a megbeszélt találkozóról! (mindenkinek kellemetlen, ha várni kell valakire)
Játszani csak alkohol és drogmentes állapotban lehet!
A játékban csak 16 éven felüliek vehetnek részt!
16 éven aluliak csak szülői felügyelet mellett játszhatnak!
A játékban mindenki saját felelősségére vesz részt.
Védőfelszerelés viselése kötelező! (Hosszujjú ruházat, védőmaszk, ill. mellény a lányoknak.)
A játékmester utasításainak betartása kötelező!
NE CSALJ! A játék alapja a becsület!
Játékformák:
Az egyik legelterjedtebb és legegyszerűbb játék, az úgynevezett Terminálás. A feladat nem más, mint a lehető legtöbb ellenfelet kilőni, és megpróbálni ”életben” maradni. A két csapat felsorakozik a pálya két szélén, egymással szemben és a játékmester jelzésére, egyszerre indulnak el. Általában meghatározott idő áll a játékosok rendelkezésére ahhoz, hogy az ellenfél játékosait kilője. Ezt az időt , a játékosok, vagy a játékmester határozza meg. Lehet 5-30 perc egy játék ideje, de lehet időkorlátozás nélkül is játszani. A játéknak akkor van vége, ha valamelyik csapat elfogyott vagy a játékidő letelt. Ebben az esetben az a csapat győz ahol több ember maradt játékban. Ha mind a két csapat azonos létszámú a játék végén akkor az eredmény döntetlen.
Egy másik kedvelt játékforma, mely a versenyek alapja is a Capture the Flag (szerezd meg a zászlót). Két formája létezik ennek a játéknak. Az egyik, amikor a pálya közepén kerül elhelyezésre a zászló és mind a két csapatnak ezt a zászlót, kell megszereznie és a saját bázispontján kitűznie. A másik formája, amikor minkét csapat rendelkezik egy-egy zászlóval és az ellenfél zászlajának és a saját kiindulóponton történő kitűzés a cél.
A Zászlómentést, akkor szokták játszani, ha a játékosok már jól ismerik a pályát és egy kis gyakorlatot, szereztek a játékból. Lényege, hogy az egyik csapat elhelyezkedik a pálya tetszőleges pontjain és elhelyez egy zászlót, egy szerintük jól védhető helyen. A zászlónak azonban látható helyen kell lenni, tehát eldugni nem szabad. Minderre kb. 10 percük, van. Az elhelyezkedési idő után, a támadó csapat megpróbál behatolni a területre. Feladat a zászló helyének felkutatása, megszerzése és a területről való kijuttatása. Ebben a játékformában is, mint ahogy a paintball-ban általában a csapatmunka játssza a főszerepet.
Scenario , Paintball óriáscsata. A normál játéknaptól annyiban tér el, hogy a létszám itt 100-200fő és 10-20 hektáros területen zajlik segédeszközökkel( sátrak, rádiók, térképek, stb.), mint egy nagy hadgyakorlaton. A játékosok különféle harci feladatokat hajtanak, végre (Járműkísérés, épületfoglalás, személykísérés, és sok más taktikai feladat). Egy igazi élmény, személyesen vehettem részt 2003 nyarán Gyálon egy 18 hektáros volt légvédelmi laktanyában, ahol közel 50-en jöttünk össze és egész nap játszottunk, sajnos a 2 napra tervezett játék megfelelő létszám hiányában 1 naposra sikerült, de se baj, így is fergeteges volt.
Most pedig lássuk a játék során felmerülő kérdésekre vonatkozó szabályokat.
1. Hogyan kezdődik a játék?
A két csapat felsorakozik a kijelölt indulási pontokon, vagyis „bázisokon”, majd a játékmester jelére kezdődik a küzdelem, vagy az adott feladat végrehajtása.
2. Mi a „találat”?
Találatnak az számít, ha a kilőtt lövedék a játékost eltalálja és rajta egy 50 Ft-os nagyságú, egybefüggő festéknyomot hagy. (Ettől még nem biztos, hogy „érvényes találat.”)
3. Mi az „érvényes” találat?
Amatőr játékoknál, az a találat számít érvényes találatnak, amely az úgynevezett életponti területeken találja el a játékost. Pontosabban, a ruházat vállvarrásán belül, a derékszíj vonalától felfelé, elöl és hátul, valamint a fejlövés számít érvényes találatnak. Profi játékoknál, minden találat, még a fegyver találat is érvényesnek minősül. Érvényes találat továbbá az, amit elismernek. Pl.: Ha valaki érzi, hogy eltalálták, de nem győződött meg annak érvényességéről, de a találat tényét bemondta, akkor már nincs visszaút! Kilőtt játékosnak kell tekinteni azt is, aki a játék ideje alatt, elhagyja a kijelölt területet!
4. Mi a teendő érvényes találat esetén?
A kilőtt játékos hangos, jól érthető kiállítással jelzi a találatot. Pl.: TALÁLAT, vagy ÉRVÉNYES, vagy TALÁLAT, NE LŐJJ! Először, a fegyvert (markert) emeli a fedezék fölé, majd miután meggyőződött róla, hogy a játékosok tudomásul vették a találatát, a markert a feje fölött tartva, a legrövidebb és leggyorsabb úton elhagyja a játékteret, és a pihenőhelyre távozik. A MASZKOT CSAK ITT VESZI LE!
5. Mi a teendő fegyverhiba esetén?
Ugyanúgy kell eljárni, mint érvényes találat esetén, de „FEGYVER HIBA!” felkiáltással. A játékos markerét a pihenőhelyen megjavítják, vagy kicserélik és az eredeti indulási ponton belépve a területre, visszaállhat a játékba.
6. Mi a teendő, ha elfogy a lőszer?
Nos, az pech! Lehet lőszert kérni, a még aktív csapattárstól, vagy üres puskával ijesztgetni az ellent és golyófogóként feláldozni saját magad. Lehetőség van a játék feladására is, vagyis egyszerűen elhagyni a játékteret. Jó tanács: kezdés előtt mindig győződj meg róla, hogy legyen elég muníciód!
7. Mi a teendő a zászlóval?
Ha sikerült az ellenfél zászlaját megszerezni, célszerű azzal, minél előbb elindulni a saját bázisunk felé, természetesen megfelelő fedezet mellett. A zászlót jól láthatóan kell vinni! Nem lehet tehát a ruházat alá eldugni. A zászlót nem szabad dobni, csak kézből, kézbe átadni, ill. letenni a saját bázison (kitűzni). Ha a zászlóvivő játékost eltalálják, a zászlót ott kell letenni, ahol a találatot kapta. Eldugni ilyenkor sem szabad! Egy játékos csak akkor viheti a saját zászlaját, ha azt az ellenfél megszerezte, de a zászlóvivőt sikerült kilőni és vissza kell juttatni azt, az indulási pontra. Ilyen esetben, a legrövidebb úton és azonnal kell ezt megtenni. Magyarul, nem lehet a zászlóval össze-vissza kóricálni a játéktéren.
8. Mi a teendő, ha játék közben esetleg, bepárásodik a maszk?
TŰRD BÉKÉVEL SORSODAT, DE SEMMIFÉLEKÉPPEN SE VEDD LE! Próbálj meg mozogni játék közben, és akkor nem fordul elő! Ha beülsz egy sarokba, és nem mozdulsz, akkor könnyen megeshet. Ekkor viszont felmerül a kérdés, „Minek jöttem paintballozni?”.
Ravazd utca 63 Régi téglagyár Sopron
- Nyitvatartási idő
-
Hétfő:08:00 - 19:00Kedd:08:00 - 19:00Szerda:08:00 - 19:00Csütörtök:08:00 - 19:00Péntek:08:00 - 21:00Szombat:08:00 - 21:00Vasárnap:08:00 - 21:00
- Parkolás
- A vállalatnak van egy parkolója.
- Telefonszám
- +36203994516
- Linki
- Közösségi fiókok
- Kulcsszavak
- paintballközpont
Armageddon Paintball Team Reviews & Ratings
How do you rate this company?
Are you the owner of this company? If so, do not lose the opportunity to update your company's profile, add products, offers and higher position in search engines.